Enjoy life, ride AGM!
Een scooterimporteur, opgericht in 2004, met duidelijke en grootse ambities. Die ambitie was er al vroeg en daarom werd het focuswoord in de ontwikkeling van een AGM huisstijl ook snel ‘Premium’.
AGM moest een duidelijk Nederlands scootermerk worden. Én dat zijn ze nu! Ondertussen is AGM één van de grote namen in de branche met een landelijk netwerk van ruim 200 dealers. Ze hebben een ruim assortiment aan verschillende scooters met eigen kenmerken en eigenschappen. Omdat het maken van een keuze daardoor lastig kan zijn, heeft AGM een test ontwikkelt om een selectie scooters over te houden die goed aansluiten bij jouw wensen.
Vindt meer informatie over deze opdrachtgever op hun website!
Kernwaarden voor de AGM huisstijl
De Nederlandse scooterimporteur focust zich continue op innovatie en verbetering van het assortiment. Op het gebied van zowel benzine- als elektrische scooters biedt AGM verscheidene modellen. Daarbij staan de uiteenlopende wensen van de klant voorop, waardoor alle scootermodellen zowel qua looks als prestaties aan deze wensen voldoen. Met deze kernwaarden in het achterhoofd begonnen wij met het ontwikkelen van de huisstijl voor AGM.
AGM huisstijl ontwikkeling
Een premium uitstraling en een duidelijk en herkenbaar logo. Aangevuld met een heldere kleurkeuze hebben wij een aantal jaar geleden deze huisstijl mogen ontwerpen. Het bleef echter niet bij een logo en al snel volgden brochures, briefpapier, visitekaartjes, advertenties en meer. Naast het opmaken van brochures werd studiofotografie als snel een aanvullende service. Zo konden we een groot compleet pakket vormen zonder te veel aanspreekpunten en met een goede doorlopende flow.