Onze uitdaging!
BTC was, op het moment dat wij met hen in contact kwamen, een enthousiast opkomende scooterimporteur, waarbij de focus lag op de retailer. Er was een sterke behoefte om een identiteit op te bouwen waarmee ze nieuwe en grote stappen konden maken richting de consument. Die transformatie hebben wij aangeduid als een BTC 2.0! Het effect van de nieuwe BTC huisstijl werd al snel duidelijk, want het bedrijf heeft sindsdien een sterke groei doorgemaakt en drong zelfs de top 5 van bestverkochte scootermerken binnen.
Geen poespas, maar puur waar het op staat!
De basis van een identiteit is een logo en hier begonnen wij dan ook ons traject. Het logo moest duidelijk, bereikbaar en toegankelijk zijn. Geen poespas, maar puur waar het op staat. Uiteindelijk is de beslissing gevallen op een monogram van de naam in een schildvorm. Deze schildvorm is makkelijk toepasbaar als embleem op de scooters en te gebruiken in diverse kleuren. Op het moment rijden er een groot aantal scooters door ons land die pronken met dit logo. Iets waar wij zeker trots op zijn.
Én nog meer BTC huisstijl
Naast het logo hebben wij voor BTC nog vele andere uitingen gemaakt, zoals brochures, flyers, banieren én hebben we de website opgezet. Én waar brochures gemaakt worden zijn echter ook sfeerfoto’s, studiofoto’s en teksten nodig. Ook deze onderdelen zijn geheel door ons verzorgd. Iets wat wij met veel plezier en passie uitgevoerd hebben door de jaren heen.
Neem gerust een kijkje op de website van BTC scooters om nog meer indruk te krijgen van de BTC huisstijl én van deze te gekke opdrachtgever!